Sosyal medya devi TikTok, platform için eğitim içeriği üretmek üzere yüzlerce uzman ve kurumu görevlendirme planlarını açıkladı.

Üniversiteler ve yardım kuruluşları, sosyal medya devi için ısmarlama içerik oluşturması için ödeme yapılacaklar arasında.

Bir uzman, yeni odaklamanın mikro öğrenme trendine hitap edebileceğini söyledi.

TikTok, 2017’de küresel olarak piyasaya sürüldüğünden beri iOS ve Android’de iki milyardan fazla indirildi. Kullanıcıların arka planda müzik eşliğinde 15 saniyeye kadar video çekebilmelerini sağlıyor.

Kullanıcı tarafından oluşturulan eğlence videolarına dayanan başarısıyla, profesyonel olarak üretilen öğrenme içeriğini birleştirme hamlesi, şirket içeriğini çeşitlendirmeye çalıştıkça önemli bir değişime işaret ediyor.

Lansmanda videolar, İngiliz aktör Sean Sagar’ın seçmelere hazırlanma ile ilgili ipuçlarını paylaşacağını ve TV sunucusu ve matematikçi Rachel Riley’nin matematik becerilerini geliştirmeye yardımcı olacağını içeriyor.

Yalnızca BBC Click’e konuşan TikTok‘un Avrupa genel müdürü Rich Waterworth, platformun kullanıcıların eğitim videolarına ilgisini fark ettiğini ve #LearnOnTikTok etiketinin yedi milyardan fazla görüntülemesini fark ettiğini söyledi.

“İleriye, LearnOnTikTok, profesyonel içeriğe sahip geniş bir alana sahip iş ortaklarına ve içerik oluşturuculara yatırım yapmakla ilgili … Bunun TikTok‘un gücünü öğrenmeye uygulamakla ilgili olduğunu düşünüyoruz: efektler, ses, geçişler, bunu yapan araçlar insanları öğrenmekten zevk almak için çok ilgi çekici ve eğlenceli. “

Disney patronu
İngiltere’deki 400’den fazla tarihi alanı yöneten bir yardım kuruluşu olan English Heritage’in sosyal medya yöneticisi Martin Jefferies, TikTok’un genç kitlesine erişimin farklı içerik türlerini keşfetme fırsatları sunduğuna inanıyor.

“TikTok’un genç insanlar için en önemli hikayeleri keşfetmek için güvenli bir alan olduğunu düşünüyoruz, bu nedenle siyah tarih, bazı sitelerimizden LGBTQ hikayeleri, kadın tarihi gibi şeyler – çok güvenli ve hoş bir ortam gibi hissediyor.”

Profesyonel olarak üretilen videoların artık kullanıcı tarafından oluşturulan içeriğin yanında tanıtılmasıyla Enders Analysis’de bir araştırma analisti Jamie MacEwan, Disney’in TikTok’ta dümen çeken eski akış başkanının platform için yeni bir yön gösterebileceğini gösteriyor.

“TikTok, çekiciliğini gerçekten genişletmek istiyor ve ileride daha yapılandırılmış, daha premium içerikler göreceğiz. Bu, Disney’den gelen yeni CEO Kevin Mayer ile bağlanıyor. Onu içerik için bir anlaşma yapıcı olarak tanıyoruz ve ‘ ileride daha fazla ortaklık gördüğünüzden emin olun. “

Disney’de, Bay Mayer firmanın Kasım 2019’da akış hizmeti Disney Plus’ın başarılı lansmanını denetledi. Şu anda 50 milyondan fazla abonesi var. Ayrıca şirketin Lucasfilm, Pixar ve Marvel satın alımlarında önemli bir figür olarak kabul edildi.

Uygulamanın kısa biçimli içeriğe odaklanmasıyla, Sunderland Üniversitesi’nde eğitim alanında kıdemli bir öğretim görevlisi olan Dr. Elizabeth Hidson, platformun çevrimiçi öğrenmede mevcut bir eğilimi takip edeceğine dikkat çekiyor.

“Birçoğumuz eğitici videolar bulmak için çevrimiçi olma fikrini biliyoruz.” Dedi. “Bu küçük öğrenme birimleri fikri çevrimiçi eğitimde zaten iyi bir şekilde oluşturulmuştur – buna mikro öğrenme diyoruz.


0 yorum

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir